środa, 12 listopada 2014

Nowości, czyli psie zakupy


 Chyba nigdy nie dodawałam postów tego typu, ale w ostatnim czasie kupiłam dla Tosi klika rzeczy, więc pomyślałam, że Wam je pokażę.

1. Szelki typu quard z Furkidz.

Zamówiłam je bo zgubiłam nasze szelki norweskie z DogStyle (które już znalazłam).
Zamówiłam quardy, ponieważ byłam ciekawa jak się sprawdzają, są ok, ale norweskie dużo łatwiej i szybciej się zakłada, więc bardziej wolimy norweskie, ale te też są bardzo fajne. Wybrałam wzór z lemurami, bo chciałam żeby wzór nie był za jasny, aby szybko się nie brudził, a był to jedyny który mi się podobał i spełniał moje kryteria. Podobał mi się też wzór w łapki, ale sporo osób go ma, więc stwierdziłam, że wezmę ten.

Z przesyłką zapłaciłam ok. 64 zł, rozmiar M.


2. Piłka ażurowa JW Holl-ee Roller

 Tę piłkę chciałam już od bardzo dawna i w końcu ją kupiłam.

Zakupiłam ją na stronie Toys4dogs.pl za 30 zł + przesyłka, piłka ma 8 cm.


3. Obroża przeciw kleszczom i pchłom, Foresto

Tą obrożę mam drugi raz, kupiłam ją bo wiem, że działa.

Kosztowała 75 zł, a kupiłam ją u weterynarza.


4. Książka "Kliker - skuteczne szkolenie psa" i kliker

Zaczęłam pracę z klikerem, więc kupiłam książkę, aby wiedzieć o tej metodzie trochę więcej. Książka pt. "Kliker - skuteczne szkolenie psa" autorstwa Karen Pryor.
Kupiłam ją w empiku i kosztowała 29,50 zł.
I kliker z firmy Trixie, kupiłam go w miejscowym zoologicznym za 8 zł.



Ok, to wszystko, dajcie znać czy interesuje Was recenzja którejś z tych rzeczy. :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz