środa, 5 listopada 2014

Nowy-stary blog

Ja chyba nie nadaję się do blogowania...ale czasem mam na to straszną ochotę, a później mi przechodzi.
Dlaczego tak jest? Nie mam pojęcia.

Postanowiłam jednak że się zmobillizuję i będę dodwać posty przynajmniej raz w miesiącu, wiem że to rzadko, ale stwierdziłam że raz w miesiącu będę dodawać napewno (zobaczymy jak to będzie, bo powrotów do blogowania miałam już chyba z 5 :P), a jeśli nagle najdzie mnie ochota do pisania to częściej.
Usunęłam wszystkie posty, ponieważ chciałam zacząć tak jakby od 0, ale jednocześnie nie chciałam zakładać kolejnego bloga, trochę było mi szkoda to wszystko usuwać bo prowadziłam (a właściwie nie prowadziłam) tego bloga przez ponad 2 lata.

Ok, to tyle z wyjaśnień, mam nadzieję że czasem będziecie tu zaglądać. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz